Та заберіть його назад: як повернути товар у магазин

ФРІ стоїть на варті твоїх прав! Тут ти можеш прочитати, як повернути товар у магазин, навіть якщо працівники завзято цьому опираються.

Продавець каже, що акційний товар не можна повернути? Працівники магазину кажуть, що в них товар можна лише обміняти? Не зберігся чек з магазину? Як відстояти свої права перед незговірливими працівниками магазину?

Товар належної якості покупець має право обміняти/повернути, якщо:
🔶 Товар підлягає поверненню
🔶 З моменту покупки пройшло не більше 14 днів
🔶 Товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики
🔶 Зберігся чек

У тебе є можливість вимагати повернення товару і без пред’явлення чеку, адже покупку може підтвердити примірник чека, що зберігається у пам’яті касового апарату.

Якщо продавець наполягає на обміні товару замість повернення грошей, то тобі необхідно вигадати будь-які підстави, чому тобі не підходить аналогічний товар або будь-який інший товар із асортименту магазину. Наприклад, неналежна форма, габарити, фасон, колір, розмір, крій та інші причини, через які ти не зможеш використовувати товар за призначенням.

В ЗУ «Про захист прав споживачів» не встановлено обмежень щодо повернення товарів належної якості, придбаних під час розпродажу. Тому відмова продавця повернути товар, придбаний на розпродажу, є НЕЗАКОННOЮ.

У разі відмови співробітників задовольнити твої вимоги, необхідно покликати адміністратора. Якщо і він не згоден із вимогами, то одразу звертайтесь до Головного управління Держпродспоживслужби в області – Управління захисту прав споживачів або до суду. До речі, судовий збір по категоріях справ із захисту справ споживачів сплачувати НЕ треба.